Träning

Är hemma från träningen nu.. Gick asbra idag!
Jag övade mest på handvolt, vill kunna göra den på uppvisningen i år. Annars är det ju nästan pinsamt liksom.

haha när vi skulle gå var de som spelade handboll på tur efter oss. Och det var några från min förra klass där och det är ju hur pinsamt som helst. hahah! Fick typ smyga mig ut med min knallgula jacka (gick sådär)!
 
Har ätit lute tomatsoppa nu och sitter här och dricker mitt GODA kvällste. :D Imon börjar jag 9.50 så kan vara uppe längre idag (wihoo) och det är strömavbrott i hela partille!! Så jag kan inet se på hela Sverige bakar och då blir man ju lite deppig asså. Men imon är det lov så då blir man glad igen, hehe vad 17 skriver jag? haha.
Sitter för övrigt och chattar på facebook med en jättesnällis person:D
 
(tog inga bilder på träningen idag för det var kort tid och vi kom av oss lite och glömde av)
Så här får ni en random bild istället:)
/isabella
 
Be strong!
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen