Syskon

I detta inlägget ska jag ägna mig åt mina syskon. Så ni vet vilka jag skriver om här på bloggen. Har jag liksom inte ett syskon så det kan ju blir rätt rörigt för er. Men en kort presentation:)
 
Jag börjar från vänster högst upp.
 
Filippa heter hon, är snart 14 år och går i åttan. Hon e en bråkstake! Iaf med mig;) Hon bor hemma hos min mamma.
Oliver är 13år och går i sjuan. Vi ärväldigt lika på många sätt. Han bor hos sin mamma.
William är 11år och går i femman. Han bor hos min mamma. Han tycker inte om när jag tjatar. hehe
Sam är 4år och också väldigt lik mig! Han går på dagis och bor hos min pappa.
Alwin är 1,5 år. Han går också på dagis och bor hemma hos min pappa.
Sebastian är 1,5år han med, fast två månader yngre än Alwin. Han går inte på dagis och han bor hemma hos min mamma.
 
Det var ganska lite information men ni kommer att få läsa så mycket om dom så jag vill inet att ni ska trötta redan;) Bye bye!
/isabella

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen