Svar del 3

Fortsättning Elin:
Ehm
ja vad
mer
hmm...
Vad för onyttiga saker gillar du?
 
Isabella: Chicken nuggets (på mcdonalds!!!), chips (blåa), coca cola och godis.. det var typ det.
Sanna: Glass och Choklad ♥

Vad tycker du om lerums gymnasium? Justin bieber är bäst, ellerhur??? Ciaaaao! <3

Isabella: Jag tycker det är fantastiska lärare och extremt god mat. Det är väl det bästa:) NEEEEEEEEEEEEEEEEj det är han verkligen inte!

Sanna: Jag tycker att den är bra, man får god frukost och maten är bra :)

Söt du e :)

Tack:)

Isabella: Hej Jag har hört att du bara har en syster känns det bra eller dåligt att ha henne i ditt liv och vad tycker du om henne

-Är hon snäll? Ja biland. Hon vill frö det mesta djävlas med mig!

-Söt? Alla mina syskon är söta!:)

-Bästa du vet?

Isabella: Vara med mina syskon och vänner:)

Sanna: Sjunga, fotografera, vara med mina kompisar..

 

Hej! det är vi igen! Nu kommer frågorna:

Sanna: Är du som jag o frida? (fan av NellieB)

Jag är inget fan av Nellie B men jag kan titta in där någon gång ibland :)

Isabella: Beskriv 2 av dina älsklings hästar! ( Inte Nellies hästar) JAg rider inte och har därför inga favorithästar. Men jag gillar hästar och skulle väldigt gärna rida om det inet var så dyrt. Och jag läser nellies blogg för att hon är hon. Inet för att jag gillar hästar extremt mycket:)

Jag och Nellie förra året. 

Hej några frågor

-Du har bara en syster beskriv henne .. Har beskrivit henne längre upp ^

 

-när fyller du år?

Isabella: 4 september, samma dag som beyoncé (inte helt säker på stavningen)

Sanna: Den 29 oktober, kunde blivit född den 28 eftersom jag föddes bara några sekunder över 00.00

 

-hur kan du vara så bra på gymnastik?

Isabella: Själv tycker jag inte att jag är så bra. Jag har bara gått ett år och kan mindre än andra. Men jag gillar det och det är kul. Gillar mest Tumbling. Så varför jag är bra är nog för att jag tycker det är så kul:)

Från uppvisningen i nordstan i våras!

Sanna: Jag är inte så bra på gymnastik, har inte gått i det länge och jag gör det mest för att det är roligt :) Men jag har blivit bättre och man märker verkligen skillnad!

 

-Hur många syskon har du?

Isabella: 6 syskon. 5 bröder och 1 syster.

Sanna: 1 bror

 

-Vart bor din pappa?

Isabella: Gränsen till småland kan man säga.. I tranemo.

 


Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen