Svar del 1

Mina frågor!

1. Har någon av er pojkvän

Isabella: Nej det har jag inte, men det skulle inte sitat fel just nu:)

Sanna: Nej tyvärr, hade inte vart helt fel! :)


2. Bästa sommarminne?

Isabella: Svårt att komma på bara sådär, men jag måste nog säga denna sommaren när jag först var på kolmården med min pappa, mina syskon Sam och Alwin och Camilla. Det var helt overkligt bra där. Och att jag sedan var på skara sommarland med mina mostrar Kajsa och Karin och bärnde mig för typ första gången i livet haha, det var sjukt kul där!

Från kvällen vid skara sommarland. Jag, Moster Kajsa o Karin.

Sanna: Denna sommaren som var så var jag och min bästa vän Clara i Malta. Det var verkligen jätte mysigt och roligt att vara där, hennes föräldrar var ju såklart med men vi klarade oss själva. Vi var där i 10 dagar! Vi badade, solade, åkte runt i Malta och upptäckte en hel del, besökte en mycket vacker plats och åt god mat!


3. Beskriv drömkillen kortfattat!

isabella: Han ska vara snäll, hyfsad klädstil, snygg eller sjutk söt och lite romantisk och inte så självisk:)

Sanna: Han ska vara rätt romantiskt, för vem gillar inte när killar är det? :) Vi ska vara som bästa kompisar och kunna göra det mesta med varandra då alltså. Han ska vara underbar, söt, rolig, ha bra klädstil, gosig :)


4. Eran hobby?

Isabella: Hobby hmm.. Jag gillar att fotografera, gå på bio, göra oplanerad saker, vara med vänner eller syskon och ja, det finns 1000 saker jag gillar att göra på fritiden men det var bara några.

Sanna: Jag älskar att fotografera, sjuuuunga, spela gitarr, vara med kompisar, träna och sådant :) Haha en gammal bild på mig!

SANNA: vad är det som har gjort att du är så bra kompis med Isabella

Jag och Bella har ju som sagt känt varandra i 10 år! Det är helt sjukt hur länge det är egentligen och vi har liksom fortsatt att hålla kontakten hela tiden. Isabella är verkligen en underbar person när man får chansen att lära känna henne och hon är helt galen, på ett bra sätt.. haha! :) Vi är ganska olika med ändå väldigt lika! Bäst är du Bella!


ISABELLA: vad är det som har gjort att du är så bra kompis med Sanna

Jag och Sanna har känt varandra i mer än tio år. Alltså sen vi gick i förskolan. På den tiden tänkte man inet så mycket utan man blev bara vänner. Men jag tror att jag och Sanna tyckte om samma grejer att göra och hade samma intressen. Skulle vi träffats nu tror jag inet att vi skulel bli så bra vänner, men vi kan varandra och vi vet hur galna vi kan vara så jag tror det är därför vi är så bra vänner:) Sanna är en helt galen grym person!

Jag och Sanna från gymnastiklägret i september:)


Kram Sara

Vad gillar ni för djur???

Isabella: Jag gillar nästan alla sorters djur. Några av mina favoriter är Kossan för den ger oss en så grymt god mjölk och den är supersöt, fåret/lamm för att vi får så sköna och varma kläder från dem även dessa djur är supersöta! Och så gillar jag råttor, katter och hundar. Och massa mer!

Sanna: Älskar hundar och katter! Har själv en katt som är min gosse, haha hon är så go! Sedan gillar jag även väldigt många andra djur som hästar, ELEFANTER (så söta) och annat! :)

Vad är era bästa minne??

Isabella: shit jättebra fråga! Ett av mina bästa minnen är förra året den 5 november. Då jag träffade min bror Oliver för första gången i mitt liv. Det var en helt obeskrivlig känsla! Jag var jättenervös och spänd. Men det gick jättebra och nu försöker jag träffa honom så ofta jag kan:)

Jag och Oliver första gången vi hade träffats. haha shit vilka nördar, ahah nejdå!:D

Sanna: Jag har många bra minnen men det får nog bli när jag och Clara praoade som brandman i en vecka, det var verkligen sjukt kul och vi fick pröva på massa coola, höga och jobbiga saker! Vi fick ha på oss sådana coola brandkläder och typ pröva på rökdykning.. då skulle vi in ett hus och hämta ut en docka där och då var det alldeles rökigt så vi fick ha en gasmask + tub, det känndes så verkligt! Sedan fick vi släcka eld, pröva på att gå i trånga utrymmen, klättra upp för den långa brandstegen, dyka ner till botten på en 5 meters djup bassäng och simma några längder! Hade den bästa veckan man kunde ha haft!

 
Frågorna blir i tre olika delar:)

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen