surt

har inte pallat blogga de senaste dagarna.. Men i tisdags var jag på bio med Ida vi såg Bitchkram, den va seriöst skitbra!
I onsdags skulle jag egentligen vara med Elin, men det blev inte så. Istället var jag med Emilia:) Vi färgade håret.

I torsdags var jag också med Emilia, vi färgade håret igen och sen sov jag över hos henne. Igår var jag och Emilia på bio och såg Bitchkram ASBRA!! Sen åkte vi till hennes mormor och morfar och sov där. Idag har vi vart hos mig för min morfar hade kalas. Jag gav han en banan där det stod grattis på, tuggumi och trasor hhaha!

Och imon skulle jag egentligen vara med Elin men det blev ändrade planer så imon ska jag och Emilia träffas igen:)
hej då! Bloggar nästa gång jag har lust. :)
/isabella

 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen