ouups har visst glömt bort..

25 dagar-saken.

Dag 3 - Min favorit årstid och varför.

Alltså när jag var liten var det alltid vinter. För på vintern kunde man hoppa i snön, åka pulka och såna roliga saker. Och man hade på sig varma och gosiga kläder! Det var det bästa. Att man kunde ha typ tre lager tröjor och inte behöva frysa.

Nu är med mer konstigt att man har för mycket kläder på sig mitt i hösten. Jag fryser otroligt mycket i mina dar och jag kan då inte gå runt med typ fyra tröjor och tre byxor? Det ser ju bara sjukt ut. Haha! Så nu gillar jag mer sommaren för att då är det Varmt och skönt och man behöver inte frysa fast man har shorts och så.

Min favorit är nu är då sommar! hehe flummigt inlägg och ni fattar säkert ingenting men vi coolar på det 8)

/Isabella

Två bilder från i somras på Skara sommarland med Kajsa och Karin!

Saknar <3

 

 

 

 


Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen