Något jag tycker är viktigt

Kom på något jag kunde skriva om som jag vill nå ut till er.
 
När man har många vänner, släkt eller syskon som man inte hinner träffa så mycket. Tycker jag att det är viktigt att höra av sig. Alltså man behöver inte ringa varje dag, det menar jag inte. Men man kan skicka ett sms "<3" eller skriva något fint för att visa att man bryr sig. Jag är oftast personen som hör av mig till andra. Frågar hur den mår, vad den gör eller bara ett hjärta för att visa att jag lever och att jag fortfarande bryr mig.
 
Jag tycker det är tråkig stil när man alltid ska höra av sig. Man får liksom inte något "höra av sig sms" av den andre. Jag vill och försöker hålla kontakten med de flesta men får man ingen respons tillbaka så ger man upp tillslut och det är inte direkt det första jag gör. Då har det gått lång tid där jag inte fått svar. Och ursäkten blir typ, jag hade inga pengar, jag sooooov eller typ jag har inte sett smset.
 
Jag vill bara säga att man behöver inte skriva långa texter till varandra för att visa att man bryr sig. Det räcker med ett hjärta eller ett typ hej! Var som helst.. fb, insta, sms eller bara ring. Jag lovar att det betyder att få ett sånt bara för att visa att man tänker på en.
Så nu ikväll kommer jag skicka iväg 10 "♥" till de som betyder!
 
 
/Isabella
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen