Mycket snack om feber

Heej!
Längesen nu.. förlåt! Har inte bloggat på hela helgen och igår. I lördags var jag med Emilia hela dagen och senare på kvällen hjälpte vi till att fixa ett party för en vän. mys! sov över där också.
I söndags var jag med Emilia tills jag skulle ha träning vid fyra då mamma körde in mig och Kajsa. Träningen var grym, snart har vi gjort hela dansen och det blir kul att visa upp sen (nästa söndag).
 
Igår (måndag) så var jag inte i skolan. Gud värsta dagen på länge. Började med att jag hade svinont i magen på söndagsnatten och hade halvfeber och även huvudvärk. På måndagen kunde jag inte gå till skolan då jag fortfarande hade sjukt ont och febern hade stigit. Jag sov hela dagen och hela natten och det var därför jag inte bloggade. Svimmade även på kvällen på grund av att jag varken ätit eller druckit på ett dygn. Jag blev grön i ansiktet och hur yr som helst och när jag vakna upp efter nån sekund igen så tjöt det i öronen så jag hörde inte vad någon sa till mig. Det gjorde svinont och jag visste inte vad jag kunde göra :o Men fick någon slags blandning så jag fick nytt syre så jag inte var så yr.
 
Sov hela natten och idag var jag tvungen att gå till skolan (vill inte missa för mycket) även fast jag hade lite feber kvar.
 
Och det började med ett prov som jag hade glömt av! I engelska. Fast det var ett sånt man inte kunde öva till så det var ingen större fara i alla fall. Sen när vi hade simning på idrotten var jag inte med. Det kanske inte är så bra att simma med feber? Det lät i alla fall inte så bra så jag skippade den. Men imon ska jag vara med:)
 
Efter skolan var jag med Elin. Vi gick till pizzerian och åt pizza ASGOTT! Blev en del prat och skratt. Skitrolig dag:) Fick även se hennes sjukt fina hus, avis! Kom hem för typ två timmar sen och har bara fixat mig lite. Och äter nu kvällsmat. Om ni är intresserade av vad det är så kan jag berätta..
En kopp te, coco cola, ett glas mjölk och yoghurt (y)
hehe, lååååångt inlägg men så blir det ibland! see ya!
 
 
Hur vacker får man lov å bli? Så sööt är du!
 
Jag och Elin från spökvandringen. haha!
/Isabella
 
Checka Elins blogg <här>
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

ååååh, jag dör typ av sötheten.
Finaste och vackraste bella! <3

Svar: du är din pussgurka <3
isabella roosvall

2012-11-20 @ 22:28:01
Postat av: Anonym

hahahahah

2012-11-21 @ 15:58:51
Postat av: Ida

hahahahahah den var kulig <3

2012-11-21 @ 15:59:40

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen