gal1

Hej!
Sitter här framför datorn och lyssnar på musik och läser lite bloggar. Har ätit nyss och innan det var jag på utvecklingssamtal i skolan, det gick ganska bra, blev förvånad över att jag inte hade godkänt i alla ämnen som jag alltid haft på min förra skola..  :/ Men det är bara att kämpa på så vet jag att jag kommer klara det!
 
Skolan var väl precis som vanligt, lektioner och tråk. Lång dag med långa raster och långa lektioner. Not good for me, blir trött som katten!
 
Lyssnar på en låt som verkligen får mig att tänka. Alla saker som jag borde göra fast jag inte vågar. Tycker den är så bra! Hittade den i söndags påväg hem från pappa på bussen. Har letat efter denna låten i över en månad och verkligen försökt lyssna om den kommer på radion visste inte namnet eller vad artisterna hette så när jag hörde blev jag typ superglad hehe crazy.
 
Sökte upp alla radiokanaler jag kunde komma på och letade igenom deras spellista och tillslut fanns det bara ett alternativ det kunde vara. Först tänkte jag att det inte alls kunde vara den lät ju helt fel namn o allt jul. Så sökte jag upp den och blev typ världens lyckligaste haha, över en låt! Helt gal1.
Här är den i varje fall!
 
Kolla in videon så cool
/isabella

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen