förbannad @@

HALLOJ!
Trodde jag kunde vakna runt halv åtta idag men nej.. Klockan 6 vaknade jag av musik från sebastians leksaker!! okej jag vet att han är liten men jag har sagt till att de ska väcka mig innan de börjar väsnas, och inte ens de kan de göra? wtf lixom
 
 Så vaknade med huvudvärk som nästan kändes som migrän. Så jag bytte om fort som tusan och sprang ut och joggade. ååh va arg jag är@@ sprang i typ en timme dit och tillbaka från partille-kåhög. Det är ju ingen idé att vara hemma för då hade jag haft ont fortfarande@ 
 
Hatar att vakna med huvudvärk, känns som hela huvudet ska sprängas liksom!
 
När jag kom hem sen så kallade mamma mig Suris.. alltså jag vet inte.. Blir ni gladare när ni får huvudvärk?! Det blir i alla fall inte jaag. Om det finns någon som blir det. Hör av er, nä haha;) 
 
Jag och min friend Emilia:) 2008
/isabella
 
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen