at home from school

Är hemma från skolan nu, eller har vart det i en och en halv timme. Skippade den sista lektionen för att det var så boring i skolan och att på den lektionen gör jag ingenting. För vi är i en grupp där vi ska göra intro till spökvandringen men jag sitter bara där o kollar typ. Kanske säger ett ord, haha det låter skitrist! (och det är det också..)
 
Dagen har flytit på hade svenska och engelska på morgonen och lunch sen så gick jag hem.
 
Ska snart börja packa.. Och försöka göra svenska men problemet är att jag somnar snart och Emilia kunde inte göra något idag för hon skulle på bio o så, så har typ inget att göra. Bara plugga och det är bajstråkigt
Tar tåget typ 6 till pappa så ska jag passa alwin och sam imon.
 
Bild från Turkiet i spetember. :)
/Isabella

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt du e :)

Svar: tack för frågorna! Nu är svaren uppe på bloggen:)
isabella roosvall

2012-11-09 @ 21:53:10
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen