10 saker ni vet om mig..

kör på den här grejen med 10 saker.. Tycker det är ganska intressant att läsa om på andra bloggar också:)
 
* Jag är en fan av NellieB
* Jag gillar folk som vågar vara sig själva
* Jag älskar gymnastik och cheerleading
* Jag är väldigt blyg, det kan ingen av mina närmta vänner tro!
* När jag är mig själv är jag helt crazy
* Jag älskar att gå på bio med vänner och syskon och alla andra haha
* Jag har typ aldrig tid att träffa vänner, vill föröska hålla kontakten med alla syskon.
* Jag älskar att baka, gör det så fort jag har tid över.
* Jag kan aldrig hata en person.. Inte ens om den är elak mot mig.
* Jag fryser typ 24/7. Men kan inte gå i mer kläder än vad jag gör hehe
/isabella
 
  

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen