10 saker ni inte vet om mig..

* jag skrattar typ 24/7
* jag har dålig humor
* jag önskar att jag kunde ha alla syskon samlade
* jag har storlek 35/36 på skor
* jag älskar idrott
* jag sjunger aldrig inför någon, bara emilia.
* jag har känt emilia i 12år. sen hon föddes.
* jag gillar inte att jag inte kan ha xs på kläder!
* jag vill flytta hemifrån, blev arg när jag fick reda på att man måste ha ett jobb för att köpa lägenhet!! måste vänta tills jag är typ 20år!!;(
* jag vill inte sommarjobba för det känns som bortkastad tid. men tror att jag måste göra det ändå.
* sj suger = tåget kommer säkert vara försenat till pappa för det är snö där... :(

/Isabella


Kommentarer
Postat av: Sanja

Nej man
Måste inte vara 20 för att hyra en lägenhet :)

2012-11-09 @ 15:26:54

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen