uppdateringen = suger

Hej! Jo jag vet att uppdeteringen har sugit rejält nu på sistonde!
Och förlåt för det.
 
Varför? Jo för jag är sjuk, har vart det jättemycket denna terminen. Komihåg för exakt ett årsen då jag inte hade vart sjuk på en hel termin + mer.. Nu är sjuk hela tiden och det är asjobbigt.
 
Vaknade ett idag liksom??! Och så fort jag reser mig svimmar jag typ. (inte helt men halvt) och har ständigt ont i huvudet (migrän) som jag haft i ca 2/3 veckor nu. Och jag hostar och nyser 24/7.
För övrigt är jag som vanligt! Jag lever på och denna veckan ska bli awesome.
 
Imon åker jag hem från pappa och ska gå på mellandagsrean, sköj!
hej då!
 
//Isabella
 
 
PS. Skriv en massa kommentarer till sanna att hon ska blogga :D .DS
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen