Träning + annat

Hemma från träningen nu. Den gick väl bra eller aa känner mig ganska död nu.
 
Jag åkte dit med min kompis (som inte går i cheerleading) för hon skulle kolla på, men man fick visst inte ha med sig kompisar dit. Det hade jag ingen aning om i alla fall så fick hon sitta ute i ishallen och spela på min mobil 8)
Jag var skittrött när jag kom dit, somnade typ haha.
 
Och vi gjorde en massa hopp och jag var typ helt död och orkade inte med mer. Och bara för det fick jag göra 10 armhävningar och snabba steg (det var inte så jobbigt egentligen, till skillnad vad vi hade gjort innan).
Sen massa roliga gymnastikövningar:D Som sagt är det skitkul att de blandar in gymnastik i cheerleading!
 
Sen körde vi styrka, mer styrka och ännu mera styrka, så jag är ganska död.
Fast det var ändå kul även fast det var svinjobbigt;) Och våra tränare är skitroliga (ibland) haha så då blir det ännu mer kuuuuul.
 
Snart kommer en bildbomb så stanna kvar:)
 
Mitt coola lag:)
/Isabella

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen