tjejmiddag

hej!
 
Ska strax sova. Fullt ös hela dagen!
Började med att handla det som skulle handlas till middagen. Kom hem, fixa mig och bakade och gjorde maten.
Städade lite och la upp allt som skulle läggas upp.. Mycket!
 
Sen kom alla o vi åt och åt, haha. Det var så tyst o ingen vågade prata så jag satt typ o prata med mig själv:( När vi sen körde julklappsleken började det fightas och pratas, alal ville sno paket från alla haha kaos. Vi hade massa att också så jag tvingade alla att äta skitmycket! Blev en massa över..
Tycker det var skitkul iaf och mycket skratt och lite hystriskt. ;) men så är det!
 
Visar bilder imon för nu måste jag öva matte och sova.
asseriös bild på köpet
/Isabella
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gillar du tävlingar
Då har du kommit helt rätt, mellan mina inlägg finner du en banner. En motivering räcker då är du med.
Där finner du allt för både henne och honom och barnen.
Samarbete med lica.nu
20 som sponsrar denna

2012-12-16 @ 13:43:41
URL: http://www.kaffehornan.se

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen