Sjuk - Feber - kallsvettas - yr

Hej ni!
 
Tog mig igenom skolan gallant. Hade feber när jag vaknade men kunde inte vara hemma då alla skolarbeten snart ska in. Var lite trött o så men annars okej. Ni som trodde jag var ledsen/sur vet nu varför:)
 
Efter skolan träffade jag Emilia. Vi planerade inför lördag då jag ska ha middag. kul!
När vi gick hem till henne var jag svinkall, frös typ ihjäl och samtidigt svettades jag typ + var yr och ont huvudet + träningsvärk. Det är så obehagligt men det direkt någon fara. Är hemma nu. Kom hem för typ en timme sedan.
 
Ska så fort som möjligt sova efter att jag skrivit dethär. Blir ingen bild idag (är ju sjuk)..
Ska gå till skolan imon i vilket fall. Jag och Elin ska gå hem till henne på långrasten och baka :D skoj!
Hehe förra gången blev det ju lite kaooos!
 
/isabella

Kommentarer
Postat av: Emma Fransson

Fin blogg! :)

2012-12-10 @ 22:30:50
URL: http://emmafranssson.blogg.se

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen