Sanna

Nu har jag tid. Och nu ska jag skriva om min bästa vän Sanna!
 
Vi började lära känna varandra redan när vi var små, eller vi var 5/6 år och vi började då på samma skola. Det jag minns är att vi vart vänner redan från början. I förskolan och ettan lekte vi typ häst med två andra, haha! Jag var alltid den som red eftersom jag var enklast. :)
 
I tvåan/trean var det tjuv och polis som gällde. Jag ville alltid vara polis och sanna ville vara tjuv så vi hamnade typ aldrig i samma lag, istället jagade jag henne över hela skolan;) haha kul.
fyran/femman körde vi alltid en lek som hette Hajen på rasterna. haha och man bråkade alltid om reglerna typ xd
 
Men i alla fall, vi har känt varandra i över tio år! Det är sjukt länge. Vi har gått på samma skola redan sen start. Först lillegård, sen lexby och nu lerum.
 
Sanna är en helt sjukt cool människa hehe (vill bara säga det:) Vi har ganska många gemensamma intressen typ som gymnastik, träna, fotografera och vara allmänt kreativa! Haha kom ihåg när vi gick i trean och spelade in ett program med min dåliga mobil som inte ens kunde filma xD Eller när vi skulle ställa upp i melodifestivalen och det slutade med kaos..♥ Herregud va coola vi var .. :D
 
Du är den person jag kan säga allt till och vara hur knäpp som helst med. För vi har känt varandra så länge nu så vi vet hur vi är (ingen idé att försöka dölja). Du är en apschysst vän som jag absolut inte vill mista. Vi har så sjukt roliga saker vi gjort, haha kommer inte ens på hälften. En dag ska vi bli bäst på gymnastik och typ shocka hela läktaren xD ♥ Love you, min extremtknasiga, snälla, bästpåtrampolin och snygga vän SANNA! :)
/Isabella :)
 
 
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen