normalt?

Okej en konversation från alldeles nyss. Jag har massa julklappar i min säng!! Som mamma lagt där sålänge. Jag går upp och ska fråga vart jag ska lägga de..
 
Jag: vart ska jag lägga julklapparna?
John: Vi tar det imon!
Jag: men de är i min säng??
John: ta det imon!!!
Mamma: Lägg de på golvet sålänge
Jag: är det umtåligt?
Mamma: ja samtidigt John: nej
Jag: är det umtåligt?
John: lägg de bara på golvet
Jag: jag vill sova!
John: släng de på golvet då@@@
mamma: lägg bara ner det på golvet i ditt rum
samtidigt (john): ååh vad jobbigt du är, ÅÅH VAD JOBBIG DU ÄR!!@@
jag: är det umtåligt??
mamma och john: NEj det är inet umtåligt! lägg det bara på golvet!!
 
Vill veta om detta är normalt?! Bara för att de kollar på en film och de lägger en massa saker i ens säng så får man inte fråga @@ j*vla agrofamilj! Vet inte om det låter snällt eller inte men jag kan säga att lite agro hade de. Fick ju typ värsta psykbrytet på mig serri. undra vem som är vuxen?! aja säg till om det här händer dig så jag vet om jag har agrofamilj eller inte. TACK!!!
/Isabella
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

haha x)
nä, det har faktiskt inte hänt mig :)

2012-12-17 @ 21:41:51

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen