Några stora grejer -2012

Tänkte skriva några stora och viktiga saker som har hänt år 2012!
1. Jag gick min sista termin i grundskolan, var tvungen att lämna klassen, avslutades med klassresa och "balen"
 
 

2. Jag och Clara åkte till Malta några dager efter skolavslutningen, där träffade vi några från den gamla klassen, de var på språkresa :)
 
 
 
 

3. Jag har vart med kompisar ♥
 
 
 
 
.... Andra kompisar också..

4. Jag var i Grekland med min bror och min pappa ♥
 
 
 
 

5. Jag började på gymnasium, ny skola, nya kompisar
 
Alla var inte med på skolfotot, saknas några stycken :)
 
2012 har både bestått av glädje och skratt men även av tårar, jag har lärt mig att man kan klara allt oavsett hur dåligt man kan må, allt blir bättre när man har vänner som ställer upp för en!
Hoppas att 2013 blir lika bra som detta året har varit, tack alla nära och kära som har gjort 2012 underbart! :)
kram Sanna♥
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen