Min vikt

.. Är så jävla jobbig. Jag har försökt i hela mitt liv att gå upp i vikt. Jag kämpar varje dag med att äta extra mycket. Ni tror säkert att det är asenkelt och jag kan ju bara sitta o äta om jag vill. Men så är det inte.
 
Går jag upp 2 kilo på en månad blir jag sjukt stolt och typ asglad. Sen så tar det ca en vecka så är jag där jag började, fattar ni vad jobbigt? Och för att gå upp i vikt räcker det inte med att jag äter lika mycket som vanliga människor. Utan jag måste lägga till en hel del extra!
 
Jag får dricka 2dl flytande grädde till frukost och kvällsmat. Äta en skitstor frukost. Äta asmycket i bamba. Och äta stor kvällsmat och på det, småäta hela tiden. Det är asjobbigt. Jag blir liksom mätt redan efter frukosten och sen ska jag äta hur mycket mer som helst.
 
Jag har en väldigt bra ämnesomsättning kan jag i alla fall säga. FÖR bra. För allt jag äter åker ur kroppen. Jag rör på mig alldeles för mycket, men sånt är livet. Man måste röra på sig för att må bra. Jag fryser ganska ofta, det går åt mycket energi att frysa typ 7 timmar per dag.
 
Plus detta tål jag inte viss mat. Okej ganska mycket som jag inte tål. I skolan kan jag exempel inte äta köttfärsen för den är för stark för min lilla mage, mjölken är inte laktosfri, potatisen är så torr så man spyr. osv.
 
Så nu vet ni lite mer om mig. :)
Överlever dock, men ibland är det inte så kul..
 
Ska föröska dricka upp de här nu.. uuuäk.
/Isabella

Kommentarer
Postat av: Emilia Hammarstedt

Lägg av guuuud, stackars dej! ;O

Svar: jo, har druckit grädden nu. spyr typ! fyfan vad äckligt!!!!
isabella roosvall

2012-12-05 @ 19:02:28
Postat av: hanna

varför ska du gå upp i vikt? du har ju typ perfekt kropp redan :)

Svar: nej, jag har alldeles för lågt BMI. Jag bör typ gå upp typ 5 kilo. :)
isabella roosvall

2012-12-05 @ 19:05:14
Postat av: Sanja

Drick Söröbomb eller vad det heter. Det är jätte gott slippa dricka grädde varje morgon. Man blandar Vaniljyoughurt,röd mjölk,grädde,rapsolja, socker och hallon/blåbär !. Det är jätte gott dessutom och mkt fett! haha !:)

Svar: tack så mkt, bästa faster <3
isabella roosvall

2012-12-06 @ 20:44:56

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen