Massa bilder från Liseberg

Jag och Emilia gick typ och smakade på alla grejer som fanns i hela liseberg.. Vi mår illa nu. Typ 7000 olika fudge och några dl honung och en massa..  haha magarna mår inte så bra men dagen va kul ändå:D
 
Vi käka blå godis så våra tungor skulle bli blåa..
 
Shit hittade en skitsnygg väska "Jag och min nya väska ska gå o rida..." hahah
 
Snygg Emilia:D
 
Spanska våfflor, jättegoda!
 
Het?
 
Längre har jag aldrig vart :D
 
Asså omg... ;D
 
Gillar mina nya skor (y)
 
Kyss på er
 
Fint♥
 
Emilia + snö = sant
 
Bella + snö = sant
 
Tomten<3
 
Har funderat länge på hur man orkade sätta så mycket ljus i det trädet..
 
Bästa åkattraktionen ever.. haha höll på att dö av skratt
 
 
Friends like diamonds ♥
 
Såhär tovigt blev mitt hår efter en blåsig dag på liseberg, dessutom hade jag mössa! Kommer tar dar att få ut det här, haha. Men värt!:D
 
/Isabella
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen