Kom hem nyss

Hej!
Tog tåget hem vid sju ungefär och så glömde jag mina älsklingsfluffvantar på tåget så fick vänta tills det åkte tillbaka, men när jag snabbt skulle hoppa in och hämta så satt det massa fulla tjejor där så fick snabbt hoppas ut igen för dörrarna stängdes:( Så nu får jag se om mina vantar ligger på hittegodsavdelningen imon.
 
Om inte så är jag körd.. Inga fluffvantar mer ... R.I.P
 
Ska ladda upp bilderna från lisse som kommer snart:) Och även lite saker som jag ska ha till jul/nyår.
Förresten tänkte jag säga att ni borde läsa det HÄR. Jag tror på henne eftersom det hon skriver verkar komma från hjärtat och det låter inte som en påhittad historia. Hoppas den som är skyldig kommer fram snart så man inte behöver oroa sig mer över det här..
 
Som sagt, bilderna kommer snart!:)
/Isabella

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen