kaos dag

Hej!
 
Ska bara börja med att säga att igår när jag var på Allum med Filippa så hittade jag världens goaste pyjamasskjorta och byxor! Sov asbra inatt bara för det.♥
 
LOVE♥
 
Över till idag..
Började med att mamma väckte oss klockan åtta bara för att vi hade vart vakna till sent och råkat väcka de andra! Vi gjorde typ ingenting tills klockan blev ett för då bestämde vi oss för att gå på bio (som slutade i kaos), filmen skulle börja vid halv två så vi hade en halvtimme på oss dit. Mamma körde oss och vi kom dit så att vi skulle hinna se och då får vi reda påa tt filmen är i biopalatset istället... Och mamma är redan på väg hem så jag tar upp mobilen fort och tar vägbeskrivning dit. Vi springer över halva stan (eller jag sprang, William och Oliver sprang typ 10m  bakom mig och klagade..! Precis innan vi åkte skröt de om att de hade bra kondition och kunde sprinag aslångt... hm hmhmm
 
När vi var framme vid rätt bio så hade filmen börjat för 20min sedan haha (hade hunnit om de hade vart snabbare)
 
Vi väntade en stund sen kom mamma och hämta oss. Vi åkte hem o åt. Sen åkte jag och mamma och handla och där hittade jag några jättefina örhängen!
//Isabella
 
 
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen