Kajsa

Nu ska jag berätta om min bästa vän och moster Kajsa.
 
Det hela började med att min mamma födde mig ;) Och typ precis vid det tillfället jag kom så blev min mormor gravid. När jag var 1år och 3 dagar blev Kajsa född. Hon kunde liksom kommit på min födelsedag (det hade vart coolt). Jag träffade Kajsa ganska ofta när jag var liten så vi fick bra kontakt.
 
Vi har liksom gjort allt roligt tillsammans. Jag har åkt med dem till sälen och åkt skidor, badat på massa roliga badhus, åkt till gränna för att köpa polkagrisar, varit med dem i dalarna, firat jul en massa gånger med dem, sovit i tält i deras trädgård, bakat över 10 olika sortes bakverk i smyg (hemma hos mig) och vi gömde de i mitt rum när mamma kom hem haha! Sovit över ett flertal gånger, ullared, sovit ute med bar himmel..

Filmer:

Reklam om Kuddar(med tryck), dammsugaren och diskmedel

Let´s dance ;) (I över 1timma)

Idol

Massa musik video(Snälla, Snälla, Snälla) xD

Sovit i/på:

lekstugan

husvagn

husbil

studsmattan (Bar himmel) :D

Tält

koja under bord

Pippi tält

Varit i/på:

Spökrundan(Välen)

Liseberg

Sälen (Näsfjället)

Dalarna

Malmö

High Chaparal

Lund

Kivik

Vi har gjort:

Tvättat Cyklarna(OSS)

Säljt Gp i ös regn

Bråkat xD

Badat i kläder och gummistövlar

Inte för förstått varandra (kan du inte "SVENSKA ELR")xD (vid typ 3års åldern)

Bitit varandra (elr jag har bitit dig!)xD

Bakat pepparkakor

Bakat missbildade kakor

Smoothie

Rosa pannkakor

MÖBLERAT xD

STÄDAT

Klättrat in gemon ditt fönster(Övervåningen) xD

Hoppat på stutsmattan i regn-kläder och plast påsar runt fötterna! xD

Färgat håret på varandra.

Shoppat

Dampat! xD

Sminkat oss

Retat Filippa

Suttit i bagageluckan

 

Det är en del av det roliga och konstiga vi gjort! Det har bara vart kul att få vara släkt och samtidigt bästa vän med henne, hon är så sjukt rolig och vår humor tillsammans blir kaos. Alla våra minnen tillsammans dyker upp hela tiden för vi har gjort allt möjligt. Och det får mig att tänka på dig nästan varje dag. Att förlora en vän och mostersom dig skulle vara sjukt svårt för mig jag skulle inte klara av det. Det är tur att vi har gemensamma intressen som att shoppa och bada och resa och tusen flera saker, för vi kan ses allt oftare då. Och nu när vi går i cheerleading tillsammans så ses vi minst en gång i veckan och det är fett kul och sedan när vi blir bättre ska vi kämpa på tävlingar tillsammans och vinna hela skiten! haha :D

 

DU ÄR EN BÄSTA VÄN OCH HELT OTROLIG KOMPIS SOM MAN INTE VILL FÖRLORA <3 LOVE YOU<3 

/isabella

Hennes blogg HÄR:)

 


Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen