Jullov och sista skoldagen

Sista skoldagen idag! Och sen är det jullov,  ååh vad jag längtat efter detta! Ska blir så skönt att bara vara med vänner och ha kul o inte tänka på skola och plugg så mycket.
 
Fast så kände jag typ i förr går, nu är det bara trist att gå på jullov. Eftersom att jag har kommit på att det är kul att gå till skolan nu när det finns massa kul folk! Alla dagar jag sitter hemma och har asboring så kommer jag att tänka på skolan och hur kul det är att vara där. Och lyssna på alla konstiga skämt och creepy saker som händer på våra lektioner xd
 
Men Jag får träffa Elin på lovet i alla fall++ Efter att hon varit i stockholm i 37549372 dagar!
Aja. Slutar tidigt idag, tror typ vid tio om vi inte ska göra något efter kyrkan :)
 
Lite blandade bilder från instagram denna terminen. Åååh kommer minnas våra goda muffins<33
/Isabella

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen