Jullooooov

Nu är det jullov, äntligen får man sova ut. Okej det får jag ju inte egentligen för mina småsyskon vaknar tidigt och väcker mig. Men jag kan sova utan att behöva ställa klockan i alla fall och det är skönt!
 
Vaknade för typ en timme sedan, och idag händer inet så mycket faktiskt. Vid tre-tiden ska jag och Sanna gå till Allum för att köpa julklappar och jag ska hitta en klänning till jul. Kommer få leta i exakt alla butiker.
Ni som tror att jorden ska gå under imon kan jag säga er att det ska bara bli ett solstånd som det blir varje år. Sök på google om ni inte vet vad det är för något;)
 
Får väl ta med mig stativet och fotografera lite idag, när jag ändå inet har något för mig och ensam hemma (y)
see yaa!
/isabella

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen