ingen skola

blev ingen idag. var alldeles för sjuk igår/inatt. somnade väldigt sent. när jag kom hem igår gick jag bara o la mig i sängen. jag hade säkert 45 graders feber för min hjärna kokade och jag grät samtidigt. tårarna typ brändes direkt. Jag var vaken själv  också och behövde en alvedon, smsade alla i familjen och ingen kom!! jo mamma kom några timmar efteråt när jag hade somnat... och jag kunde inte hämta själv för jag var så yr så då skulle jag svimmat,
 
Samtidigt som jag hade feber frös jag ihjäl och då hade jag elementet på högsta och ett extraelement på + sov med tjocka byxor, tröja och en onepiece och tjockt täcke! Kunde heller inte andas typ, det var svårt och det var typ som när man har astma.
 
Aja mår bättre nu och det här är varför jag inte går till skolan idag
/Isabella:)

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen