hej mina ögon svider

ojojoj, inte bloggat på länge!
 
 
Och det vet ni inte varför men det ska jag berätta. hoho vad spännande!
haha nä. Men jag hade som sagt tjejmiddag i helgen (lördags), och hela söndagen pluggade jag matte och tränade. Sista träningen och det var skönt! Behöver vila från träningar och plugg och istället fokucera på kompisar och syskon jag inte träffar så ofta.
 
Hade matteprov idag och det gick mycket mycket bättre än förra gången. Kände i alla fall att jag kunde svara. Sen jag kom hem har jag gjort skolarbete som ska redovisas imon sen klockan fyra, alltså cirka fyra timmar utan paus, därför svider mina ögon och är rätt röda. Två redovisningar först medieproduktion och sen svenskatalet. Men det sitter och jag är ganska nöjd så jag behöver i alla fall inte plugga mer *puh*
 
Här är resultatet på hur min Affisch och Annons blev, som jag suttit med hela dagen och kvällen.
/Isabella
 
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen