Emilia

Har pausat de här kompis-inläggen jag skulle göra ett tag. Gjorde hälften och nu har jag inte gjort resten på någon månad så ska fortsätta nu.
 
Detta inlägget kommer att handla om min bästa och närmaste vän Emilia.
 
Jag har känt Emilia enda sedan hon föddes, det vill säga i över 12år. Våra mammor var kompisar och var med varandra ganska ofta så jag och Emilia var rätt mycket med varandra när vi var små. Vi är galna tillsammans. Alltså helt knäppa haha!
Vi kan typ göra allt tillsammans och hittar vi inget att göra så gör vi någon annan konstig idé som någon av oss kommit på.
 
När vi var mindre så hittade vi typ alltid på bus, eller gjorde sånt vi inte fick göra. Gå till mcdonalds utan lov för att sedan bli avslöjade och inte få vara med varandra på en hel vecka (det är lång tid), haha smart där! Eller gånger där vi hittat en 50-öring för att vi ska kunna smyga till "lillan" och köpa oss var sin godis.. Eller alla gånger vi vart hos dig och bakat när vi inte fått hos mig, måste vara miljoner gånger alltså! Eller alla gånger jag sovit över hos dig och vi vart vakna senare än vi fick. Eller gången då vi dygnade när det slutade med att vi somna vid tre.. Eller gången då vi vunnit en spann full med gottsaker på sävedalens marknad och vi drack av cider som vunnit, och när vi efteråt märkte att det var alkohol.. ;)
 
Eller när vi gick runt i somras och letade pantburkar över hela kvarteret för att få en "panta-mera" - onepiece och en longboard och det slutade med att vi pantat för 300:- och fick en plånbok och en gympapåse hahaha!
Finns miljoner knäppa saker vi gjort, fast alla har på sitt sätt varit roliga!
 
Gångerna vi vart i kyrkan, när vi sjöng solo (jättefint) inför alla och när trott att vi spelat jättebra teater och det ser helt fejk ut. Eller den fina musikvideo vi gjorde och höll på med i flera dagar en sommar<3
Och gånger vi målade teckningar och gick ut och sålde till grannarna eller gick runt och knackade på dörrar och sjöng sånger för att samla in pengar för att kunna köpa godis (i smyg) och varje lucia när vi hade ett eget lucia tåg.. haha sjuka minnen med dig min underbara goaste vän Emilia <3
 
Allt vi har gjort är säkert inte med, men du vet ändå hur roligt vi har tillsammans!
Love you!!<3
 
 
//Isabella
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen