dagen + att hänga ut någon

Hej!
 
Idag har det varit en nervös och samtidigt happy day. Började med redovisning i svenskan direkt på morgonkvisten! Med mitt tal. Omg sämre kunde det inte gå?! Jag skulle läsa upp och innan jag ens började blev min röst damp så jag blev hes och ingen hörde säkert va jag sa xd
Och efter någon minut så började jag darra "skaka" hur mycket som helst - alla som var publik märkte. Dessutom hoppade jag över en hel del för jag vart så skakig och talet blev för kort..
 
*Om ni vill att jag ska lägga ut talet så skriv en kommentar!
 
Men det lyckliga är att efter detta så hade vi en kort och rolig idrottslektion med dans, vet inte vad den kallas xd men knäpp var den. Sen en och en halv timmes rast där jag och Elin målade naglarna med olika mönster 8)
Sist hade vi medieproduktions-redovisning som gick bra. Gjorde inget mer än att visa ett grupparbete med en reklamfilm och affischerna jag visade igår. :)
 
Efter skolan träffade jag Emilia och kom hem för ungefär en timme sen.
/Isabella
 
PS. Vill bara säga att såna personer som skapar konton och grupper på fb/insta eller vartsomhelst och skriver ut saker om folks privata liv som bara ger dåliga vibbar ska tänka en extra gång på vad de utsätter andra för. Absolut inget jag skulle kunna tänka mig att göra och jag hoppas inte att ni som läser gör det heller. .DS
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

Lägg gärna ut talet :)

2012-12-18 @ 22:20:27

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen