Dag 6 - Typ av killar jag faller för.

Okej, ska gå rakt på sak:)
 
Jag går mest för hur personen är. Jag skiter inte i utssendet men jag fokuserar mest på hur personen verkligen är. För hellre en skitschysst kille som ser okej ut än en småjobbig kille som ser awesome ut ;) haha
Nä men så tänker nog de flesta. 
 
Men några saker jag tycker killen ska ha:
  • Bra klädstil, inte gå i mysbyxor varje dag. Det är skitfult;)
  • Vara snäll och omtänksam
  • Ge och Ta lika mycket
  • Smsa/ringa och fråga hur det är.
  • Inte bara spela data/tv-spel.
  • Inte skita i skolan, det är fett onödigt även fast den är jobbig.

 

Några killar jag tycker e söta/snygga

HAN I MITTEN

 
ULRIK MUNTHER
 
 
KIM från andra avenyn
 
 
/isabella
 
 
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen