dag 3

Mål/ drömmar/ önskningar
 
Mål:
Mina mål just nu är att få hyfsat bra betyg och godkänt i alla. Skulle bli redigt missnöjd om jag inte får godkänt i matte, bara för ett kapitel. Som jag suger på! Med massa x och y. Blir bara förvirrad.
 
Drömmar:
Har några drömmar som jag hoppas kan gå i uppfyllelse, vet ju aldrig.
*Träffa den rätta för mig
*Åka utomlands med en vän
*Flytta hemifrån
*Ha mina syskon samlade samtidigt
 
Fyra saker jag ska göra innan jag dör hoppas jag. Åtminstonde ska en bli uppfylld. :)
 
Önskningar:
För detta året som är kvar har jag några saker som jag vill ska hända hehe.
*Att snön stannar kvar till efter jul
*Att jorden inte går under om 20 dagar
*Att jag har mina bästa vänner samlade
*Ha en vit jul och det vet jag nästa helt säkert att det blir. Firar hos mamma i år:)
*Att julen blir en riktigt bra jul. Lagom fart o fläkt!
/bella
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen