Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.

Något som oroar mig typ varenda dag.
 
MIna vänner är de bästa. jag vill inte förlora någon av dem, det är liksom det bästa jag har i livet bortsätt från mina syskon. Att någon av dessa som jag litar sjukt mycket på, ska svika mig är jag orolig för. Har hänt en massa gånger när man har förtroende för någon.
 
Man kan aldrig lita på en person upp till 100% för på en minut så kan personen ändras och bli någon helt annan än förut. Därför litar jag inte på någon annan än mig själv när det är extremt viktiga saker. För vips så kan hela världen veta något om mig som från början bara vistes av två personer..
 
Blir jag sviken av någon i förtroende så kommer jag aldrig kunna lita på den personen igen. Man väljer själv om man vill sprida det eller hålla det kvar, man kan inte skylla ifrån sig i det läget även fast många försöker göra det.
 
Mitt öga är skevt jag vet..
 
Q: Har ni blivit riktigt svikna någon gång?
 
/

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen