Året 2012

 
En del saker som hänt
*Gått klart grundskolan
*Haft uppvisning med gymnastiken i nordstan + en till) och i mölndal med cheerleadingen.
*Nördat Liseberg med Emilia i somras
*Återskapat kontakten med min bästa vän Emilia
*Fyllt 16år
*Åkt utomlands till Turkiet med släkten
*Börjar gymnasiet
*Fått nya vänner
*Sparat pengar i 9 månader
*Gjort en eller två misstag som inte ska hända igen
*Varit modell på Allum för en dag
*Gått på rekordmånga läkar/tandläkare/rehab besök under samma period
*Klassresan i nian till Danmark
*Bakat lite mer och blivit lite mindre data/tv/mobil nörd♥
*Haft tjejmiddag med mina bästa vänner
*Lärt mig mycket om Photoshop, illustrator, flash, premiere, after-fx osvosv.
*Mitt första gymnastikläger
*Bal i nian
*Träffat Charlotte Perrelli
*Fått mina slutbetyg för nian
 
Då, För ett år sen:
 
 Nu:
 
 
Jag har förändrats så sjukt mycket under det här året som gått, det som var för ett årsen känns som om det var för 10år sen. Jag har fått mycket bättre självförtroende och vågar ta nya steg i livet. Jag är mycket friare nu och kan ta fler egna beslut om saker. Jag går inte längre i en skola som man måste gå och jag är bättre på att skita i alla haters. Jag har lärt mig att det finns mycket viktigare saker i livet och saker jag inte visste då vet jag nu. Saker som att det finns bättre människor än vad man ser och att min förra skola varåtskogen sämst.
 
År 2013 ska bli mycket bättre, alla fel man gjorde det här året ska vändas tilld et rätta. Ska vara lite mer ärlig mot mig själv och tänka lite mer på själv men ändå på en viss gräns. Ska vara lite extra snäll mot de jag tycker om och igga mina haters lite mer xd. Ska vara lite mer med vänner som jag inte träffas särskilt mycket och lära mig att planera bättre så jag inte missar plugget helt xd. Ska bara göra saker jag gillar och göra de bättre än förut. Sommaren 2013 ska bli bättre än någonsin!
 
Ska knyta band med vänner som jag gillar e4xtra mycket, som har det där extra och bara ger mig good feeling Emilia, Ida, Elin, Leila ni är änglarna som trillat ner från himelen seriöst xd <3
 
Min inspiration till det här inlägget går från höger till vänster, har så mycket jg vill skriva men som bara kortas ner till ett par få ord. Min resa till den jag är nu är lång. Gått upp och ner från dalar till ängar.. Det här året har satt allt på plats, lite sent men bättre det och år 2013 ska göras så mycket bättre än det här. Precis på samma sätt bara lite galnare, roligare, bättre och med lite mer hjärna xd
Just här och nu när jag skrivit klart detta inlägget ska jag börja en resa som ska ta mig längre fram i livet, där jag ska ta de rätta vägarna och göra allt som känns 100% rätt. Kommer skicka ett sms till några jag beundrar mycket och jag vill ha med mig in i 2013, som ska bli det bästa året hittills.
 
haha samtidigt som jag skriver det här inlägget läser jag en blogg over the high mountain, självaste Nellie, Haha asså gud den tjejen är helt crazy på sjukt bra sätt! xd ♥
Skulle lätt vilja gå i hennes fotspår, tänk vilka upplevlser hon varit med om. Snacka om händelserika dagar. Tro d eller ej men hon är en av personerna som gjort mitt liv till det,det är idag. Hon tar kloka beslut och skriva ut alla kloka saker, som vi sedan kan läsa och tänka en extra gång. Varför gjrde jag inte så? LÄTT en av mina förebilder, ville bara säga det för det är så det är. .
 
Nu ska jag sitta här ett tag till och känna all bra feeling som finns omkring mig! Vid tolvslaget idag när vi ser alla fyrverkerier hissas ill himmlen ska vi vara tacksamma för världen vi lever i och alla som inte alls har det lika bra just idag. Det är då vi ska tacka för det hät året och önska oss något för kommande år. Jag vet vad jag ska önska men det håller jag för mig själv<3
 
/Bilder från det här året, nämligen 2012 (då jorden egentligen skulle gå under två gånger) xd
 
 
 
 
 
En bråkdel av allt från 2012 men det funkar ;')
//isabella
 
 
 
 

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen