20 sanningar om mig

 

  1. Jag tål typ ingenting.. Absolut inget jag gillar, haha så sjukt mycket jag inte kan äta:(
  2. Jag Stället alltid upp för vänner, finns få som gör det tillbaka men jag är tacksam ändå.
  3. Ska vara hos mamma denna julen
  4. Jag rör på mig för mycket haha, så går aldrig upp i vikt:/
  5. Jag följer mellan 5-10 bloggar minst, per dag!
  6. Tror inte att jorden går under på fredag.
  7. Jag har absolut inte lätt att lita på folk, det vet elin haha (tog typ 1 månad innan jag litade på henne)  
  8. Jag är jätteblyg med nya människor för jag är rädd att de ska utnyttja en och sedan bara skita i en. (hänt en massa gånger så därför)
  9. Jag är galen med mina vänner :D:D
  10. Jag pratar ofta för fort så jag hoppar över ord och slänger om meningar, haha det låter sjukt.
  11. Fan vad jobbigt det är att skriva såhär många sanningar, kommer inte på fler..
  12. Jag hatar att redovisa!
  13. Nu har jag snart ätit upp alla mina tofefee:( Bara två kvar RIP.
  14. Jag har vart på liseberg 14 gånger i år, och mer ska det bli:)
  15. Livet är ett helvete sen dör man (skoja)  som min mamma brukar säga.
  16. Det här var jobbigt..
  17. Jag älskar mat som.. pannkakor, chicken nuggets, fiskbullar i dillsås m potatis, fiskgratäng, sej, kött och potatis m.m <333
  18. Jag ser en jättekonstig men rolig film på sjuan just nu ;D
  19. Det är skitkul att träna!
  20. Jag älskar att fotografera

/Isabella

 


Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen