10 sanningar

Tänkte köra samma sak som Isabella gjorde fast dock bara med 10 sanningar om mig själv
/SANNA
 
1.  Jag är väldigt blyg och osäker i början
2.  Jag älskar att fotografera ute i naturen ♥
3. Jag sjunger typ hela tiden hemma.. vilket gör att min familj blir lite trött på mig, haha :)
4. Jag använder linser, vill inte ha glasögon och har nästan aldrig använt de
5. Jag bryr mig väldigt mycket om andra, om någon nära är ledsen så blir jag orolig
6. Jag har aldrig haft ett "riktigt" förhållande
7. Jag har scenskräck
8. Jag har en katt som heter Majsan, haha
9. Jag älskar att kolla på romantiska komedier.. 
10. Jag går i ekonomilinjen..
 
 
tre bilder från sommaren som var... saknar deeet!

Kommentarer

Whats on your mind?

Ditt fina namn ♥

Mail

din blogg

skriv något

Trackback
bildernereibloggen